*skip_to_content*
Šalčininkų r. Baltosios Vokės „Šilo“ gimnazija Šalčininkų r. Baltosios Vokės „Šilo“ gimnazija

Informacija lengvai suprantama kalba

Informacija lengvai suprantama kalba

      Kas yra mūsų gimnazija?

      Baltosios Vokės „Šilo“ gimnazija yra mokykla.

      Čia mokosi vaikai ir jaunuoliai.

      Čia dirba mokytojai ir kiti specialistai.

      Mes padedame kiekvienam mokiniui mokytis ir augti.

            Sužinoti daugiau apie gimnaziją →  


        Kaip tapti mūsų mokiniu?

    Norite mokytis mūsų mokykloje?

     Susisiekite su mumis.

     Pateikite prašymą.

     Mes paaiškinsime, ką daryti toliau.

          Priėmimas į gimnaziją →

 

 

 


    Kas gali man padėti?                                                                                             

   Mūsų mokykloje dirba žmonės, kurie pasiruošę padėti.                               

   Jie padeda mokiniams mokytis.                  

   Jie atsako į klausimus.

                                                                                            Jie padeda spręsti iškilusias problemas.

                                                                                            Į juos galima kreiptis bet kada, kai reikia pagalbos

                                                                                                                                 Susipažinti su specialistais →


        Kaip vyksta mokymasis?

    Vaikai mokosi klasėse.

   Jie dalyvauja pamokose.

   Jie sportuoja. 

   Jie vyksta į pažintines - edukacines išvykas.

   Jie dalyvauja šventėse.

                  Veiklos →

 

 

 


      Informacija tėvams

   Mes bendradarbiaujame su tėvais.

   Jeigu turite klausimų, kreipkitės į mokyklą.

   Galite bendrauti su mokytojais ir klasės vadovu.

   Jeigu reikia, pagalbą suteiks mokyklos specialistai.

                  Daugiau informacijos tėvams →

 


        Maitinimas

   Mokykloje veikia valgykla.

   Joje mokiniai gali pusryčiauti ir pietauti.

   Kai kuriems mokiniams skiriamas nemokamas maitinimas.

                                                                                                      Valgiaraštis ir informacija →


        Atvykimas į gimnaziją

   Į mūsų gimnaziją galima atvykti viešuoju transportu.

    Maršrutiniai autobusai važiuoja kiekvieną dieną.

    Autobusų stotelė yra netoli mokyklos.

 

 


                   Kontaktai

   Norite paklausti?

   Parašykite mums.

   Paskambinkite.

   Atvykite į mokyklą.

                              Kontaktai →

Loading

Būtini

Būtini slapukai reikalingi, kad svetainė veiktų ir kad galėtumėte naudotis jos bent minimaliomis funkcijomis: ją naršyti, sutikti ar nesutikti su slapukų naudojimu. Šie slapukai negali būti išjungti.

Slapuko pavadinimas Slapuko aprašymas Slapuko galiojimo laikas Slapukas nesaugomas, jeigu nesutinkate
EW4SITE Sesijos ID slapukas, naudojamas puslapio funkcionalumui užtikrinti (pvz., grįžimas atgal į paskutinę sąrašo vietą) Iki sesijos pabaigos Netaikoma
SITEXSRF141 POST XSRF apsauga Iki sesijos pabaigos Netaikoma
privacy_2 Atsimena lankytojo cookie politikos funkcinės kategorijos pasirinkimą. Galimos vertės 0. 1 10 dienų Netaikoma
privacy_3 Atsimena lankytojo cookie politikos funkcinės kategorijos pasirinkimą. Galimos vertės 0. 1 10 dienų Netaikoma
privacy_4 Atsimena lankytojo cookie politikos funkcinės kategorijos pasirinkimą. Galimos vertės 0. 1 10 dienų Netaikoma
privacy_verify Atsimena, kad lankytojas peržiūrėjo/pasirinko cookie politiką. Galimos vertės 0. 1 10 dienų Netaikoma
right_menu_cookie Skirtas svetainės šoninio meniu veikimui užtikrinti visada Netaikoma
NID Apsaugoti formas nuo kenkėjiško siuntimo. Naudojamas google reCaptcha  6 mėnesius Netaikoma

Funkciniai

Šie slapukai leidžia svetainei įsiminti Jūsų pasirinkimus, nustatymus, nuo kurių priklauso, kaip ir ką matote svetainėje, pvz., kurią svetainės kalbinę vesriją Jums rodyti ir pan. Jie taip pat suteikia galimybę Jums rodyti suasmenintą informaciją. Jei išjungsite šiuos slapukus, kai kurios svetainės funkcijos gali neveikti.

Šiuo metu funkciniai slapukai yra nenaudojami.

Statistiniai

Šie slapukai naudojami analizuojant svetainės lankomumo statistiką. Jie leidžia skaičiuoti apsilankymus ir srauto šaltinius, kad galėtume išmatuoti svetainės efektyvumą ir ją tobulinti, siekdami ją padaryti kuo naudingesnę ir patogesnę lankytojams. Jie padeda mums sužinoti, kurie puslapiai yra labiausiai ar mažiausiai lankomi, sužinoti, kaip lankytojai vaikšto per svetainės puslapius. Visa informacija, kurią renka šie slapukai, yra anoniminė, nes saugom tik visų lankytojų bendri rodikliai.

Šiuo metu statistiniai slapukai yra nenaudojami.

Reklaminiai

Šiuos slapukus nustato trečiosios šalys, pvz., YouTube.com. Jos stebi jūsų elgesį su jų tiekiamu turiniu, pvz., peržiūrint vaizdo įrašus. Jei išjungsite šiuos slapukus, svetainėje negalėsite žiūrėti jų teikiamo turinio, pvz., YouTube.com vaizdo įrašų. Slapukų teikėjas gali naudoti šiuos slapukus, kad sektų jūsų pomėgius ir pagal juos Jums parinktų panašų turinį kitose svetainėse.

Šiuo metu reklaminiai slapukai yra nenaudojami.